TRAINERS

FILTER

Categorieën

Minimale beoordeling

8,8

Michiel van Eunen

Gamification Expert | Facilitator van LEGO® SERIOUS PLAY® methode

Helpt organisaties met het creëren van een optimale klantbeleving Michiel is Gamification Expert. Puttend uit ervaring op het gebied van educatie, e-learning, theater, retail, startups, events- én gameindustrie, weet hij als geen ander hoe ‘spelen’ mensen drijft om resultaat te behalen. Hij praat, traint, inspireert en evangeliseert over gamification: van de werkvloer tot internationale congressen in Barcelona of Kuala Lumpur. Michiel maakte spelconcepten voor retailketens als Halfords en BelCompany, Serious Games & Events voor bedrijven als Unilever, en maakte de mobiele stadsbeleving ‘Lost in Time’.

Lees verder

Martijn Baten

Social Media Trainer

Martijn Baten is onafhankelijk social media strateeg en trainer. Martijn is daarnaast oprichter van de Nederlandse Social Media Academie. Als medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie geeft Martijn maatwerk trainingen en workshops. Martijn is mede-auteur van een groot aantal ebooks/cursussen die zowel de beginnende als gevorderde social media gebruiker in de zakelijke markt helpt zijn/haar weg te vinden en er meer uit te halen.

Lees verder

Jacqueline van Zetten

Social Media Trainer

Jacqueline verzorgt trainingen en 1-op-1 coaching op het gebied van social media marketing en e-mailmarketing met MailChimp. Zij helpt bedrijven en organisaties bij het succesvol inzetten van online marketing en communicatie om hun doelen te bereiken.  Zij is een enthousiaste, betrokken en resultaatgerichte marketing communicatie professional met meer dan 20 jaar (internationale) ervaring in het marketing- en communicatievak. In 2007 heeft zij haar bureau Dua Communicatie opgericht.

Lees verder

Monique Lueb

Trainer/coach, faciliteert het gesprek over de zachte kant van samenwerken

"De manier waarop ik jou een vraag stel, bepaalt welk antwoord jij me geeft." Monique begon haar loopbaan als tekstschrijver en heeft daarna een aantal strategische marketing/communicatiefuncties vervuld bij grote internationale organisaties als Heineken en Microsoft. In 2011 startte zij haar eigen business en als trainer/coach helpt ze leidinggevenden, teams en professionals met het zetten van een volgende stap in hun ontwikkeling. Ze werkt voor heel uiteenlopende organisaties, van commercieel tot de overheid en heeft zich gespecialiseerd in de begeleiding van nieuwe vormen van werken (zoals bijvoorbeeld Het Nieuwe Werken).

Lees verder