TRAINERS

FILTER

Categorieën

Minimale beoordeling

9,0

Gloria Keukens

Certified Trainer/ Coach Communication & Culture Coach/Counselor

Gloria Keukens-Khan is from Dutch origin and has both lived and worked for extended periods in the US, Belgium and China. Gloria has obtained a Master’s degree in Human Resources Management & Organizational Development from The New School University in New York, US. After working for 12 years in HR in international companies in the IT sector, she started her own training and coaching company “Mondiaal Training”.  The international experiences both in her professional and in her private life, made her specialize in the influence of culture on leadership, communication and collaboration.

Lees verder
9,0

Annemieke Deiman

Incompany trainer Slaap & Vitaliteit, psycholoog NIP, health coach

Annemieke Deiman geeft de slaapkwaliteit en vitaliteit van uw medewerkers een boost door middel van interactieve workshops en consults. Iedereen verdient een uitgerust leven! Annemieke is slaap psycholoog & health consultant.  Ze heeft een universitair diploma psychologie (Rijksuniversiteit Groningen, 2006) en heeft zich verder gespecialiseerd in Orthomoleculaire Voedingsleer en Behavioural Sleep Medicine.

Lees verder
8,4

Alette den Exter

Schrijftrainer en tekstexpert

Alette den Exter komt sinds 2008 als schrijftrainer en tekstexpert bij de grootste en de kleinste bedrijven over de vloer om professionals met meer gemak effectieve teksten te leren schrijven. In 2008 behaalde Alette den Exter haar mastertitel in Communicatiestudies aan de Universiteit, faculteit Letteren. Een studie naar het effect van tekstkenmerken op kennis, houding en gedrag van de lezer. Theoretisch?

Lees verder
9,2

Geerke van der Bruggen

Denk- en schrijftrainer

Mensen beter leren schrijven. Dat is de rode draad. Sinds 2007 werkt Geerke als denk- en schrijftrainer. Daarvoor was ze docent Nederlands.

Lees verder
8,4

Jan-Willem Seip

Oefenmeester in Klantcontact

Jan-Willem Seip (1968) is Oefenmeester in Klantcontact. Zijn motto is 'Verkopen is mensenwerk'. Jan-Willem Seip is Oefenmeester in Klantcontact . Zijn motto is 'Verkopen is mensenwerk'.

Lees verder
9,0

Merlin van Rie

Founder van Blis®: dé code om eenvoudig positief contact te maken met de ander.

Hij is een enthousiaste, gedreven vakman, die zich snel betrokken voelt bij de missie van de opdrachtgever. Hij is een echte passionist. Hij is een veelzijdig mens, die zijn ervaring heeft opgedaan in allerlei bedrijfstakken, van non-profit tot profit, van overheid tot MKB. In zijn dagelijkse werk als trainer en als coach gaat het hem om het behalen van direct effect en resultaat, waarbij ruimte en aandacht is voor je veilig voelen, erkend worden om wie je bent en niet alleen om wat je doet en het trainen en coachen op overtuigingsniveau.

Lees verder