TRAINERS

FILTER

Categorieën

Minimale beoordeling

Martijn Baten

Social Media Trainer

Martijn Baten is onafhankelijk social media strateeg en trainer. Martijn is daarnaast oprichter van de Nederlandse Social Media Academie. Als medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie geeft Martijn maatwerk trainingen en workshops. Martijn is mede-auteur van een groot aantal ebooks/cursussen die zowel de beginnende als gevorderde social media gebruiker in de zakelijke markt helpt zijn/haar weg te vinden en er meer uit te halen.

Lees verder
8,0

Nico Slagter

Commerciele trainer/coach met ruime praktijkervaring

Nico is een allround trainer, salesmanager en schrijver die werkt vanuit het motto 'Omdat het altijd beter kan!' Tijdens zijn studie Nederlands werd Nico al ingezet als student-docent bij de commerciele opleidingen van de Hanzehogeschool. Als parttime medewerker in de detailhandel wist hij praktijkervaring te combineren met theorie om studenten beter te helpen. Na zijn studie begon hij  in 2001 als intercedent bij een groot uitzendbureau alwaar hij niet alleen unitmanager werd maar ook aan de slag ging als interne trainer .

Lees verder

Jacqueline van Zetten

Social Media Trainer

Jacqueline verzorgt trainingen en 1-op-1 coaching op het gebied van social media marketing en e-mailmarketing met MailChimp. Zij helpt bedrijven en organisaties bij het succesvol inzetten van online marketing en communicatie om hun doelen te bereiken.  Zij is een enthousiaste, betrokken en resultaatgerichte marketing communicatie professional met meer dan 20 jaar (internationale) ervaring in het marketing- en communicatievak. In 2007 heeft zij haar bureau Dua Communicatie opgericht.

Lees verder

Monique Lueb

Trainer/coach, faciliteert het gesprek over de zachte kant van samenwerken

"De manier waarop ik jou een vraag stel, bepaalt welk antwoord jij me geeft." Monique begon haar loopbaan als tekstschrijver en heeft daarna een aantal strategische marketing/communicatiefuncties vervuld bij grote internationale organisaties als Heineken en Microsoft. In 2011 startte zij haar eigen business en als trainer/coach helpt ze leidinggevenden, teams en professionals met het zetten van een volgende stap in hun ontwikkeling. Ze werkt voor heel uiteenlopende organisaties, van commercieel tot de overheid en heeft zich gespecialiseerd in de begeleiding van nieuwe vormen van werken (zoals bijvoorbeeld Het Nieuwe Werken).

Lees verder