TRAINERS

FILTER

Categorieën

Minimale beoordeling

9,0

Hendrik-Jan Trooster

Sociaal Ondernemen & Persoonlijke Effectiviteit

Leren en ondernemen gaan bij hem hand in hand. Hendrik-Jan heeft zijn wortels liggen in het bedrijfsleven én het maatschappelijke veld. Een unieke combinatie. Zijn handelsmerk is Sociaal Ondernemen en Persoonlijke Effectiviteit.

Lees verder
10,0

Michiel Stroink

Senior Communicatietrainer

Vertel nooit wat je graag wilt vertellen, maar geef alleen die informatie die de ander nodig heeft. Dat doel bereik je als het je lukt om focus aan te brengen in iedere vorm van communicatie. Hoe formuleer je een hoofdboodschap? Wat zijn de belangrijkste vragen van je publiek?

Lees verder
8,8

Michiel van Eunen

Gamification Expert | Facilitator van LEGO® SERIOUS PLAY® methode

Helpt organisaties met het creëren van een optimale klantbeleving Michiel is Gamification Expert. Puttend uit ervaring op het gebied van educatie, e-learning, theater, retail, startups, events- én gameindustrie, weet hij als geen ander hoe ‘spelen’ mensen drijft om resultaat te behalen. Hij praat, traint, inspireert en evangeliseert over gamification: van de werkvloer tot internationale congressen in Barcelona of Kuala Lumpur. Michiel maakte spelconcepten voor retailketens als Halfords en BelCompany, Serious Games & Events voor bedrijven als Unilever, en maakte de mobiele stadsbeleving ‘Lost in Time’.

Lees verder

Martijn Baten

Social Media Trainer

Martijn Baten is onafhankelijk social media strateeg en trainer. Martijn is daarnaast oprichter van de Nederlandse Social Media Academie. Als medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie geeft Martijn maatwerk trainingen en workshops. Martijn is mede-auteur van een groot aantal ebooks/cursussen die zowel de beginnende als gevorderde social media gebruiker in de zakelijke markt helpt zijn/haar weg te vinden en er meer uit te halen.

Lees verder

Monique Lueb

Trainer/coach, faciliteert het gesprek over de zachte kant van samenwerken

"De manier waarop ik jou een vraag stel, bepaalt welk antwoord jij me geeft." Monique begon haar loopbaan als tekstschrijver en heeft daarna een aantal strategische marketing/communicatiefuncties vervuld bij grote internationale organisaties als Heineken en Microsoft. In 2011 startte zij haar eigen business en als trainer/coach helpt ze leidinggevenden, teams en professionals met het zetten van een volgende stap in hun ontwikkeling. Ze werkt voor heel uiteenlopende organisaties, van commercieel tot de overheid en heeft zich gespecialiseerd in de begeleiding van nieuwe vormen van werken (zoals bijvoorbeeld Het Nieuwe Werken).

Lees verder