TRAINERS

FILTER

Categorieën

Minimale beoordeling

8,8

Michiel van Eunen

Gamification Expert | Facilitator van LEGO® SERIOUS PLAY® methode

Helpt organisaties met het creëren van een optimale klantbeleving Michiel is Gamification Expert. Puttend uit ervaring op het gebied van educatie, e-learning, theater, retail, startups, events- én gameindustrie, weet hij als geen ander hoe ‘spelen’ mensen drijft om resultaat te behalen. Hij praat, traint, inspireert en evangeliseert over gamification: van de werkvloer tot internationale congressen in Barcelona of Kuala Lumpur. Michiel maakte spelconcepten voor retailketens als Halfords en BelCompany, Serious Games & Events voor bedrijven als Unilever, en maakte de mobiele stadsbeleving ‘Lost in Time’.

Lees verder
8,4

Titus Bovenberg

Coach | Consultant | Sociaal Ondernemer "Zeer snel nieuw inzicht dat je fundamenteel doet veranderen"

Titus is internationaal coach, ondernemer en kunstenaar, adopteerde ooit 12 Peruaanse kinderen, bouwde in Peru 2 hotels en 4 restaurants. Titus schilderde en maakte beelden maar wilde ook een carriere in marketing en communicatie. Hij bouwde merken, maakte campagnes, adviseerde grote organisaties, verzorgde pr. Als toevallige uitdaging ging hij in 1995 op zoek naar de roze rivierdolfijnen in de Amazone.

Lees verder

Martijn Baten

Social Media Trainer

Martijn Baten is onafhankelijk social media strateeg en trainer. Martijn is daarnaast oprichter van de Nederlandse Social Media Academie. Als medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie geeft Martijn maatwerk trainingen en workshops. Martijn is mede-auteur van een groot aantal ebooks/cursussen die zowel de beginnende als gevorderde social media gebruiker in de zakelijke markt helpt zijn/haar weg te vinden en er meer uit te halen.

Lees verder
9,0

Monique Lueb

Senior trainer & coach: een veilige ruimte voor ontwikkeling van jou en je team.

"De manier waarop ik jou een vraag stel, bepaalt welk antwoord jij me geeft." Monique begon haar loopbaan als tekstschrijver en heeft daarna een aantal strategische marketing/communicatiefuncties vervuld bij grote internationale organisaties als Heineken en Microsoft. In 2011 startte zij haar eigen business en als trainer/coach helpt ze leidinggevenden, teams en professionals met het zetten van een volgende stap in hun ontwikkeling. Ze werkt voor heel uiteenlopende organisaties, van commercieel tot de overheid en heeft zich gespecialiseerd in de begeleiding van nieuwe vormen van werken (zoals bijvoorbeeld Het Nieuwe Werken).

Lees verder