9,0

Linda Koster

spreker | trainer | coach | klantbeleving en communicatie

Linda Koster

spreker | trainer | coach |

Wie is Linda?

Linda Koster geeft lezingen, workshops en coaching om klankgerichtheid en communicatie te optimaliseren. Linda Koster is een warme persoonlijkheid met humor . Sinds 2007 geeft zij training en coaching en heeft zich gespecialiseerd in klantgerichtheid en communicatie . Met haar achtergrond als therapeut weet ze als geen ander hoe belangrijk het is om goed naar klanten te luisteren en hen een gevoel van vertrouwen te geven.

lees meer

klantbeleving

mindset

profile dynamics

drijfveren

timemanagement

zelforganisatie

retail

overheid

communicatie

communiceren

luistervaardigheden

reviews (3)

9,0 Ik dacht dat ik alles al wist vanuit mijn horeca ervaring, maar de training van Linda heeft mij nog veel inzichten gegeven. Ik ga de klanten nu nog warmer verwelkomen.

Anonymous

Type: Deelnemer

Bekijk alle reviews

Klanten

Linda werkt(e) onder andere voor: Samsung,  Nespresso,  Gemeente Hoekschewaard,  Gemeente Harderwijk,  Gemeente Dronten,  Veiligheidsregio IJsselland,  Veiligheidsregio Drenthe,  PSfm 100% fieldmarketing,  TBV wonen,  Woonbedrijf Eindhoven,  BASF,  Bayer,  Gemeente IJsselstein,  Gemeente Emmen,  NHTV,  Sociale Dienst Veluwerand,  VvAA,  Vereniging Eigen Huis,  Alpha Wax,  EcoPoint,  Brood@Spelen,  Gemeente Eersel,  Gemeente Vlist,  Gemeente Schoonhoven,  BAR Gemeenten, 

MEER Over Linda

Wie is Linda

Linda Koster geeft lezingen, workshops en coaching om klankgerichtheid en communicatie te optimaliseren.

Linda Koster is een warme persoonlijkheid met humor. Sinds 2007 geeft zij training en coaching en heeft zich gespecialiseerd in klantgerichtheid en communicatie. Met haar achtergrond als therapeut weet ze als geen ander hoe belangrijk het is om goed naar klanten te luisteren en hen een gevoel van vertrouwen te geven. 

 

Doen is de beste manier van leren. Tijdens de trainingen schakelt Linda continu tussen humor, confrontatie, discussie en actie. Deelnemers oefenen met praktijksituaties om zo vertrouwd te raken met de verschillende niveaus van klantbeleving, klantgerichte communicatie, gedrag, etiquette en verschillende klanttypen.

 

Wil je meer waarde uit klantcontact halen? Dan ben je bij Linda aan het juiste adres.

Opleiding

2012 Organisatieopstellingen - NTI-NLP HBO
2012 Profile Dynamics Consultant HBO
2009 Kindertolk HBO
2008 PDS coach HBO
2008 Human Resource Management HBO
2007 Psychodynamische therapie HBO
2006 Sociaal Cultureel Werk MBO

Talen

Nederlands Zeer goed
Engels Goed

Werkervaring

NOV 2015 - HEDEN Spreker | Trainer | Coach Imboorling
OCT 2015 - HEDEN trainer / coach klantgerichtheid, ontdek je talenten, zelforganisatie AndersDenkenAndersDoen
SEP 2015 - HEDEN Trainer voor Nespresso PSfm 100% fieldmarketing
APR 2014 - HEDEN Opleider klantgerichtheid retail & overheid VIP factor
JAN 2013 - HEDEN Trainer / coach / consultant ProfileDynamics®
SEP 2014 - DEC 2015 opleider / supervisor Zelforganisatie / Behavior BAR organisatie
APR 2014 - JAN 2015 Service & Quality Coach voor Nespresso PSfm 100% fieldmarketing
APR 2013 - OCT 2014 Voice of the Customer / Sales Nestlé Nespresso
OCT 2008 - JAN 2013 Trainer / Coach time- en zelfmanagement CiEP
JAN 2006 - JUN 2009 Therapeut IK-KI
JAN 2006 - JUL 2007 Assistent Bureau Startende Ondernemers ROC Westerschelde
JAN 2004 - JAN 2006 Dagactiviteitenbegeleidster Emergis - DAC 't Trefpunt
JAN 2001 - JAN 2004 Shopmanager Sonoramuziek
BEKIJK Het trainingsaanbod

trainingsaanbod

Training

Doelgroep

Soort

'Klantgerichtheid'De roltrap van klantbeleving - Persoonlijke uitstraling - Verwelkomen - Het contact verdiepen - De klant op zijn/haar gemak stellen - Een goede indruk achterlaten bij de klant - Klanttypen - Lichaamstaal - Mysteryshopping - Communicatieve vaardigheden - Het contact goed afsluiten

Klantcontactmedewerkers zoals winkelpersoneel, receptionisten, bodes, frontofficemedewerker, WMO-consulenten en (service)baliemedewerkers.

Incompany

Bekijk

'Ontdek je talent'bewustwording - talenonderzoek - 360 graden feedback - profilering - indelen van je tijd

Voor medewerkers die het gevoel hebben meer te kunnen dan zij op dit moment doen en / of medewerkers die willen ontdekken wat hun unieke talenten zijn.

Incompany

Bekijk

'Persoonlijk Leiderschap'Drijfveren (psychologische voorkeuren) Van lijder naar leider Bepalen van je missie en doelen Ontdek je talenten Bewustwording van tijd Prioriteiten stellen Assertiviteit Communicatie

Voor iedereen die wil onderzoeken wat zijn/haar missie is Wanneer je meer inzicht wil hebben in je drijfveren en ambities én welke stappen je kunt zetten om je missie vorm te geven

Incompany

Bekijk

'Zelforganisatie'DoeHetNu als effectieve werkgewoonte Plannen en organiseren Resultaatgebieden Prioriteiten stellen Slimmer werken met Outlook email, taken en agenda Grenzen aangeven Effectiever communiceren

Voor iedereen binnen een kantooromgeving die het werk beter willen leren organiseren en meer grip wil krijgen. Zowel op proces, structuur als houding en gedrag. Je kunt deze training als team volgen (incompany) of individueel via de open inschrijving.

Incompany

Bekijk

Indicatie uurtarief: €187,- en een dagdeel: € 750,-

Bekijk de reviews
BEKIJK Het trainingsaanbod

New review

Ja   Nee  
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

reviews (3) Add review

9,0 Ik dacht dat ik alles al wist vanuit mijn horeca ervaring, maar de training van Linda heeft mij nog veel inzichten gegeven. Ik ga de klanten nu nog warmer verwelkomen.

Anonymous

Type: Deelnemer

9,0 Linda is een betrokken en bevlogen coach. Zij neemt de tijd om te luisteren naar de klant waardoor de beste werkwijze voor die persoon bepaald kan worden en duurzaamheid gewaarborgd wordt. Het optimale resultaat bereikt zij verder, doordat zij de klant laat nadenken en oefenen, maar aan de andere kant de resultaat verwachtingen helder voor ogen houdt. Een aanrader om met haar samen te werken!

Karen Bogers

Type: Deelnemer

9,0 Gedreven in wat ze doet. Grote kennis over het onderwerp. Kan aan de hand van voorbeelden de essentie duidelijk overbrengen. Super coach!

Maarten de Bock

Type: Deelnemer

BEKIJK DE WERKWIJZE

Werkwijze

Mensen vergeten wat je hebt gezegd Ze vergeten wat je hebt gedaan Maar ze vergeten nooit hoe ze zich bij je voelden

Achterover zitten en luisteren? Echt niet!

Doen is de beste manier van leren. Tijdens de trainingen schakelt Linda continu tussen humor, confrontatie, discussie en actie. Deelnemers oefenen met praktijksituaties om zo vertrouwd te raken met de verschillende niveaus van klantbeleving, klantgerichte communicatie, gedrag, lichaamstaal, verwelkomen, verbinden, verrassen, etiquette en verschillende klanttypen (Profile Dynamics). 

Bekijk de reviews

Expertise

  • Timemanagement
  • Media training
  • Storytelling
  • Beïnvloeden
  • Communiceren
  • Gesprekstechnieken
  • Communicatietechnieken
  • Adviesvaardigheden
  • Presenteren
  • Beurzen & Events
  • Klantgerichtheid
  • Klantgericht telefoneren
  • Winkelpersoneel
  • Overige
NEEM CONTACT OP

Contact