Linda Koster
Spreker | trainer | coach |
Linda Koster geeft lezingen, workshops en coaching om klankgerichtheid en communicatie te optimaliseren.
Linda Koster is een warme persoonlijkheid met humor. Sinds 2007 geeft zij training en coaching en heeft zich gespecialiseerd in klantgerichtheid en communicatie. Met haar achtergrond als therapeut weet ze als geen ander hoe belangrijk het is om goed naar klanten te luisteren en hen een gevoel van vertrouwen te geven.
Doen is de beste manier van leren. Tijdens de trainingen schakelt Linda continu tussen humor, confrontatie, discussie en actie. Deelnemers oefenen met praktijksituaties om zo vertrouwd te raken met de verschillende niveaus van klantbeleving, klantgerichte communicatie, gedrag, etiquette en verschillende klanttypen.
Wil je meer waarde uit klantcontact halen? Dan ben je bij Linda aan het juiste adres.
WERKWIJZE
Mensen vergeten wat je hebt gezegd Ze vergeten wat je hebt gedaan Maar ze vergeten nooit hoe ze zich bij je voelden
Achterover zitten en luisteren? Echt niet!
Doen is de beste manier van leren. Tijdens de trainingen schakelt Linda continu tussen humor, confrontatie, discussie en actie. Deelnemers oefenen met praktijksituaties om zo vertrouwd te raken met de verschillende niveaus van klantbeleving, klantgerichte communicatie, gedrag, lichaamstaal, verwelkomen, verbinden, verrassen, etiquette en verschillende klanttypen (Profile Dynamics).
KLANTEN
Linda werkt(e) onder andere voor: Samsung, Nespresso, Gemeente Hoekschewaard, Gemeente Harderwijk, Gemeente Dronten, Veiligheidsregio IJsselland, Veiligheidsregio Drenthe, PSfm 100% fieldmarketing, TBV wonen, Woonbedrijf Eindhoven, BASF, Bayer, Gemeente IJsselstein, Gemeente Emmen, NHTV, Sociale Dienst Veluwerand, VvAA, Vereniging Eigen Huis, Alpha Wax, EcoPoint, Brood@Spelen, Gemeente Eersel, Gemeente Vlist, Gemeente Schoonhoven, BAR Gemeenten