Jacqueline van Zetten

Social Media Trainer

Wie is Jacqueline?

Jacqueline verzorgt trainingen en 1-op-1 coaching op het gebied van social media marketing en e-mailmarketing met MailChimp. Zij helpt bedrijven en organisaties bij het succesvol inzetten van online marketing en communicatie om hun doelen te bereiken.  Zij is een enthousiaste, betrokken en resultaatgerichte marketing communicatie professional met meer dan 20 jaar (internationale) ervaring in het marketing- en communicatievak. In 2007 heeft zij haar bureau Dua Communicatie opgericht.

lees meer

LinkedIn

Social Media

Facebook

Twitter

Social Media Strategie

E-mailnieuwsbrieven

Online Communicatie

Marketing

reviews (0)

Add review

Klanten

Jacqueline werkt(e) onderandere voor: Oosterberg,  De Communicatiewinkel,  Legrand Nederland B.V.,  Kubus Selfstorage,  Betuwe in Business,  ProduSafe,  Dierenbescherming,  MEE - De Meent Groep,  Stichting Voedselallergie,  Technische Unie,  MKB Bedrijven,  ZZP'ers, 

MEER Over Jacqueline

Wie is Jacqueline

Jacqueline verzorgt trainingen en 1-op-1 coaching op het gebied van social media marketing en e-mailmarketing met MailChimp.

Zij helpt bedrijven en organisaties bij het succesvol inzetten van online marketing en communicatie om hun doelen te bereiken. 

Zij is een enthousiaste, betrokken en resultaatgerichte marketing communicatie professional met meer dan 20 jaar (internationale) ervaring in het marketing- en communicatievak. In 2007 heeft zij haar bureau Dua Communicatie opgericht.

Naast het geven van trainingen is zij ook inzetbaar voor het ontwikkelen van een social media strategie, advies en interim-opdrachten. Zij zorgt voor continuiteit ter overbrugging van een zwangerschapsverlof, ziekteperiode of voortgang van een specifiek project.

Opleiding

2014 De Galan School voor Training HBO
2011 Social Media Manager - Just Connecting B.V. HBO
2003 Senior Communicatieadviseur - Beroepsniveau C HBO

Werkervaring

FEB 2007 - HEDEN Social Media Trainer, Adviseur, Marketing & Comunicatie Professional Dua Communicatie
BEKIJK Het trainingsaanbod

trainingsaanbod

Training

Doelgroep

Soort

'Hoe haalt u meer uit LinkedIn?'Hoe maak ik een optimaal profiel? Hoe ga ik de interactie aan met klanten, relaties en prospects? Hoe genereer ik leads via LinkedIn? Hoe vergroot ik mijn netwerk? Hoe waardevol zijn LinkedIn groepen? Hoe zet ik de LinkedIn Bedrijfspagina in? Voorbeelden uit de praktijk, tips & tricks.

Bedrijven of Organisaties die nog niet erg actief zijn op LinkedIn. Zij hebben een LinkedIn profiel maar halen hier nog weinig rendement uit.

Incompany

Bekijk

'E-mailnieuwsbrieven met MailChimp'Ontwerpen van een template op basis van huisstijl. Maken van mailinglijst en tips hoe u deze mailinglijst kunt laten groeien. Juridische aspecten waar u op moet letten. Tips voor goede content Een eerste e-mailnieuwsbrief versturen: een testverzending van de mailing uitvoeren, beoordelen en definitief versturen. De statistieken bekijken: hoe vaak is de nieuwsbrief geopend en hoe vaak is er doorgeklikt naar de website/blog of social mediakanalen?

Deze training is geschikt voor iedereen die zelf een e-mailnieuwsbrief wil maken en versturen. U heeft geen grafische kennis nodig maar wel voldoende basiskennis van de computer en ervaring met internet.

Incompany

Bekijk

'Zakelijk en succesvol inzetten van social media'De laatste ontwikkelingen en trends Social media strategie Toepassingen van de meeste gebruikte social mediakanalen in uw branche Welke berichten zijn aantrekkelijk om te delen De do's en don'ts Meten en monitoren

Bedrijven, organisaties, zzp'ers, marketing, communicatie en sales professionals die nieuwsgierig zijn naar de mogelijkheden van social media. Of die twijfelen of ze met social media aan de slag moeten gaan.

Inspiratieworkshop

Bekijk

'Social Media Strategie'De stappen/keuzes die nodig zijn voor een succesvolle social mediastrategie: Analyse Doelen Doelgroepen Welke social mediakanalen zet u in? Welke content is interessant voor fans, volgers of relaties? Organisatie van de activiteiten Welke tools zijn er om te meten en monitoren?

Professionals die verantwoordelijk of betrokken zijn bij de inzet van social media in het bedrijf of organisatie.

Incompany

Bekijk

Indicatie uurtafrief: €125,- en een dagdeel: € 675,-

Bekijk de reviews
BEKIJK Het trainingsaanbod

New review

Ja   Nee  
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Werkwijze

Ik laat op een interactieve manier zien hoe u social media en e-mailmarketing op een gerichte manier in kunt zetten om uw doel te bereiken.

Mijn trainingen bestaan uit een mix van theorie en praktijk.

Ik laat de vele mogelijkheden van het zakelijk inzetten van social media en e-mailmarketing zien. Ik bespreek de kansen maar ook de risico's voor uw bedrijf of organisatie. 

Ik geef inspirerende voorbeelden uit de branche en veel tips die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Tijdens de training gaat u ook aan de slag met uw eigen social mediakanalen of e-mailnieuwsbrief.

Na het volgen van de training bent u online zichtbaar voor uw (potentiele) klanten, leveranciers of relaties. U weet hoe u kunt monitoren en meten en welke berichten aantrekkelijk zijn om te delen. Bij de training E-mailmarketing met MailChimp gaat u aan de slag met het ontwerp van uw nieuwsbrief, verstuurt en analyseert deze.

 

 

Bekijk de reviews

Expertise

  • Emails schrijven
  • Online & webteksten schrijven
  • Blogs en artikelen schrijven
  • Online Marketing
  • Social media marketing
  • Marketingcommunicatie
  • Social media (twitter, linkedin, facebook, intagram etc.)
  • Overige
NEEM CONTACT OP

Contact