Floor van Esch

Senior communicatie trainer

Uitblinken in klantcontact, Effectief leiderschap, Passioneel presenteren en Overtuigend verkopen?
Laat je deelnemers 'floreren in communicatie' door een training van Floor!


klantcontact
Effectief leiderschap
Passioneel presenteren
Overtuigend verkopen
Incompany
klantbeleving
Klantgericht

Is jouw bedrijf, je winkel of de organisatie toe aan de next step, maar mis je de gedrevenheid bij je medewerkers ondanks alle tijd en energie die je erin steekt? Dan zit je bij Floor goed.

'Waarom doen ze niet gewoon een keer wat ik zeg?'
'Morgen mijn presentatie, ik zweet nu al peentjes.'
'WTF weer zo’n boze klant aan de balie'

Welke functie je ook vervult, je toon maakt het tumult

Een praktische communicatieve vaardigheids training van Floor is altijd gebaseerd op lastige situaties uit de praktijk van de deelnemers en is inclusief de floorfactor: Persoonlijk, Toepasbaar & Herkenbaar

Floor heeft de vakopleiding tot communicatie- en gedragstrainer gevolgd bij Karin de Galan en haar PHBO diploma behaald. Inmiddels is zij ook geregistreerd en erkend trainer bij de Nederlandse Orde van Beroepstrainers NOBTRA.


WERWIJZE

Gedragsverandering laat zich niet zomaar afdwingen. Pas als de nood hoog is en men er het nut van inziet, kun je iets in gang zetten dat het beoogde resultaat oplevert. Je gaat tenslotte pas naar een fysio als je daadwerkelijk rugklachten ervaart. 

Toch zijn er nog altijd genoeg trainers die de meest indrukwekkende communicatiemodellen komen voorkauwen en er dan van uitgaan dat de deelnemers dit morgen gaan toepassen in de praktijk. 

Terwijl de deelnemers dan nog geen enkele noodzaak voelen om het morgen anders te doen. Ze zien immers geen probleem en zitten daarom ook niet te wachten op een dergelijk model als mogelijke oplossing.

Als de deelnemers zowel het negatieve als het positieve effect van hun gedrag hebben waargenomen en ervaren, pas dan zijn de deelnemers in staat om ‘het morgen anders te willen én kunnen doen’. En precies daarop zijn mijn succesvolle trainingsprogramma’s gebaseerd. 


Al mijn trainingsprogramma’s doorlopen steeds vier fases.

Fase 1 omvat het weten van het (on) gewenste gedrag en het effect daarvan op anderen.

Fase 2 omvat het snappen hoe het in theorie anders kan.

Fase 3 omvat het kunnen toepassen van effectieve gespreksvaardigheden

Fase 4 omvat het willen toepassen in de dagelijkse praktijk.


KLANTEN

Floor werkt(e) onder andere voor:

 

 


Reviews

Als je een trainer zoekt die in staat is om de gevraagde vaardigheden echt over te brengen, dan is dat Floor van Esch.
Zij traint niet in de zin van "trainen" maar laat je de vaardigheden ervaren. Dit doet ze op een energieke, unieke en doelgerichte wijze. De ervaring blijft bij je en kun je daarom makkelijk toepassen.
Deelnemer
Professional
Gemeente Den Haag
Energie, plezier en vol enthousiasme weet ze haar kennis over te dragen!
Floor heeft 2 keer een training gegeven in mijn regio aan filiaalmanagers..
‘Laat de klant zelf kiezen’
Ik heb Floor leren kennen als een gemotiveerde gedreven en gepassioneerde vrouw...
Haar speelse manier van training geven gecombineerd met veel rollenspellen heeft ze de groep aan haar weten te binden met als gevolg gemotiveerde collega’s, die overtuigd weg zijn gegaan om het toe te passen in praktijk.
Wil je een energieke training met veel ruimte voor eigen inbreng en lekker je zelf zijn in een veilige omgeving waarbij ‘ alles is goed en niets is fout’ de sleutel woorden zijn, dan moet je bij Floor van van Esch zijn!
Regio Manager